Team Norway Golf forlenger med Callaway

Sikrer utøvere utstyr i 2017

Norges Golfforbund (NGF) og Callaway Norge forlenger utstyrsavtalen som sikrer Team Norway-utøvere individuelt tilpasset utstyr også i 2017. Dermed fortsetter Callaway Norge som offisiell samarbeidspartner til Team Norway Golf.

Vi har hatt et veldig godt samarbeid med Callaway de to siste årene, og med denne forlengelsen er de av våre utøvere som ikke har en tour-kontrakt sikret et fullverdig utstyrstilbud også i år, sier head coach i Team Norway, Jon Karlsen.

En av utøverne som kan glede seg over tettere oppfølging er 16 år gamle Madelene Stavnar som i år er den yngste utøveren på Ladies European Tour.

Det er gledelig å kunne fortsette vår avtale med Team Norway. Vi merker en økende etterspørsel etter våre produkter fra yngre og bedre spillere, sier Field Sales Manager Nordic Marius Dahlen i Callaway.

Avtalen sikrer utøvere kølletilpasning, sko, bag, hansker og baller.

Produktlinjen for 2017 er sterkere enn noen gang som igjen burde sikre Team Norway-spillere det beste utstyret i markedet, sier Henrik Spørck, Salgssjef i Callaway Norge.

Til redaksjonen:

Bildet kan benyttes redaksjonelt mot kreditering Ladies European Tour

Jon Karlsen
Head Coach Team Norway
Norges Golfforbund
jon.karlsen@hotmail.com

Marius Dahlen
Field sales manager Nordic
Callaway
marius.dahlen@callawaygolf.com

Kommunikasjonssjef
Norges Golfforbund