Team Norway Golf og Callaway forlenger

Fortsetter samarbeidet rundt de profesjonelle utøverne

Fortsetter samarbeidet

Norges Golfforbund (NGF) og Callaway Norge forlenger avtalen rundt forbundets elitesatsing. Dermed fortsetter Callaway Norge som offisiell samarbeidspartner til Team Norway Golf.

- Callaway står for kvalitet i alle ledd, og matcher i så måte godt det arbeidet vi skal legge ned i vår satsing, sier head coach i Team Norway Golf, Rickard Lindberg.

I tillegg til å levere utstyr til den norske elitesatsingen, har Callaway Norge allerede flere utøvere på utstyrskontrakter.

- Vi er veldig fornøyd med å fortsette samarbeidet med Team Norway Golf som vi har hatt de siste årene. Det å kunne bidra tilbake til norsk golf og den satsning som blir gjort for våre beste spillere i Norge er det hyggelig å være en del av, sier Field Sales Manager Nordic Marius Dahlen i Callaway.

Fra og med 2019 har NGF lagt om elitesatsingen. For de profesjonelle utøverne vil Team Norway Golf bli en åpnere satsing der flere vil få tilbud om samlinger og oppfølging. Forutsetningen er at utøvere legger ned den jobben som kreves for å kunne hevde seg internasjonalt.

Rickard Lindberg
Team Norway Head Coach
Norges Golfforbund
Mobil: +46 70 880 57 50