Nortel skaper vinn-vinn i Golf-Norge

Et par kroner om dagen fra hver mobilbruker kan gjøre stor forskjell for golfklubben. Samarbeidet mellom Norges Golfforbund og Nortel gir nye inntektsmuligheter i Golf-Norge.

Den ferske samarbeidsavtalen mellom Norges Golfforbund og Nortel gir kjærkomne kroner til satsingen på barn og unge.

¬– Nortel Sport er et bedriftsabonnement som gir tilbake til idretten. Ved å flytte mobilavtalen kan bedriftene støtte golfklubben samtidig som man får en gunstig telefonavtale med Telenor-dekning, forklarer regionsjef Alexander Kristensen i Nortel.

Informasjonsmateriell er nå sendt ut til klubbene, og jobben med å verve mobilabonnenter kan bli svært lønnsom for golfen. Det er bedriftene selv som bestemmer hvor mye de vil støtte med per mobilbruker.

– To kroner dagen er bare et eksempel, men det forteller det som er viktig. At ubetydelige beløp for bedriftene kan vokse til betydelige beløp for golfklubbene, forklarer Kristensen.

Det rimelige telefonabonnementet sikrer også en fordel for bedriften. På den måten skapes en vinn-vinn som alle tjener på.

Samarbeidet mellom Nortel og NGF sammenfaller med golfforbundets egen storsatsing på barn og unge.

– Vi er veldig glade for å få med oss Nortel på laget, sier Tor-Anders Hanssen, generalsekretær i Norges Golfforbund.

– Selv om golf er en verdensidrett og vi teller over 100.000 medlemskap i Norge, er vi likevel en utfordrer på barne- og ungdomssiden. Med den nye avtalen vil flere barn og unge få større mulighet til å oppdage gleden ved golf.

For mer informasjon

Alexander Kristensen
Regionsjef Nortel
alexander.kristensen@nortel.no