Next Hole ny samarbeidspartner til golfforbundet

NGF forsterker satsingen på kommunikasjon.

Forsterker kommunikasjonsarbeidet

Norges Golfforbund og Next Hole Consulting har inngått en samarbeidsavtale som skal forsterke forbundets innsats på kommunikasjon og forretningsutvikling.

- Vi har et behov for mer trykk i våre kommunikasjonskanaler og har allerede forsterket kommunikasjonsavdelingen med en halv stilling. Med Next Hole på laget får vi i tillegg en meget dyktig og annerledes tenkende partner som kan utfordre oss, sier kommunikasjonssjef Tom Rosenvinge i NGF.

Next Hole er et strategisk kommunikasjonsmiljø med spesialkompetanse innenfor golf. Selskapet, som var hovedsamarbeidspartner til Viking Challenge på Miklagard i sommer, utvikler også kommunikasjonsteknologi rettet mot golfbransjen. Dette vil golf-Norge få nyte godt av når en ny golfapp lanseres om et års tid.

- Det finnes rundt 60 millioner golfere på verdensbasis. Norge er med sine 100.000 golfmedlemskap et kompakt og oversiktlig golfmarked. Det gjør det svært aktuelt for oss å tilby det norske markedet en god mobilløsning som vil bidra til å øke verdien av et golfmedlemskap, sier Øyvind Krag Ingul, partner i Next Hole Consulting.

Next Hole Consulting vil inngå i NGFs nettverksforum for bedrifter, et forum som nå teller 21 samarbeidspartnere.

Øyvind Krag Ingul
Partner Next Hole Consulting
E-post: oki@nexthole.no

Om Next Hole Consulting