Junior-NM på Stiklestad

Norges Golfforbund og Stiklestad Golfklubb inviterer til junior-NM i golf 2. til 3. august 2018. Turneringen avgjør også hvem som kan ende opp i ungdoms-OL i Argentina til høsten.

Slaget om Stiklestad

85 juniorspillere (U19 og U15) skal i perioden 2.-3. august kjempe om Norgesmestertittel i golf for juniorer. Arrangementet finner sted på Stiklestad Golfklubb.

Norgesmesterskapet spilles som en slagspillturnering over to dager. Arrangementet starter kl 08.00 alle dager, og vinnerne ventes å være klar ca kl 15:00 3.august.

OL neste

Turneringen er siste av tre kvalifiseringsturneringer som kan gi plass i ungdoms-OL som finner sted i Argentina i høst. Endelig uttak gjøres av Olympiatoppen 5. september.

Til redaksjonen:

For livescoring:

For oversikt over kvalifisering til ungdoms-OL:

For info om ungdoms-OL:

Thomas Vesteraas
Turneringsansvarlig Norges Golfforbund
thomas.vesteraas@golfforbundet.no

Petter Hagström
Daglig leder, Stiklestad Golfklubb
petter@stiklestad-golf.no

Øyvind Krag Ingul
Lagleder for Norge, Ungdoms-OL