Golfforbundet og Nordic Choice Hotels forlenger

Fem nye år med inntil 20 % rabatt for alle med hjertet for golf.

Norges Golfforbund (NGF) og Nordic Choice Hotels fortsetter samarbeidet. Det betyr at alle golfere kan se frem til fem nye år med hyggelig vertskap til gunstige priser når de skal bo på hotell.

- Vi er opptatt av at alle med et hjerte for golfen skal bo godt til en fornuftig pris. Derfor har vi gleden av å tilby svært prisgunstige overnattinger ved booking via nett, sier Nicoline Soteland i Nordic Choice Hotels.

Avtalen gir opptil 20 % rabatt ved booking av et Choice-hotell via nettet gjennom å benytte avtalekode GOLF999 ved booking via Golfforbundets fordelsside.

Samarbeidet utgjør også store besparelser for forbundet.

- Deler av vår virksomhet innebærer mye reising, både i Norge og Norden. Med Nordic Choice Hotels på laget sparer vi betydelige summer når vi innlosjerer våre frivillige og ansatte, sier Generalsekretær Tor-Anders Hanssen i NGF.

Den nye avtalen strekker seg ut 2022.

Se video om rabattfordelen, samt flere gunstige tilbud, på golfforbundets fordelsside

Nicoline Soteland
Key Account Manager Nordic Choice Hotels
nicoline.soteland@choice.no