Alarmsystemer - Verisure

Få kr. 1 500 pr. solgte alarmsystem til klubbens medlemmer.

Vi er glade for å kunngjøre den spennende nyheten om et partnerskap mellom Norges Golfforbund og Verisure. Dette partnerskapet bringer med seg fantastiske fordeler for golfklubber i hele Norge. Verisure er en av de ledende leverandørene av sikkerhetsløsninger, og vi er stolte over å kunne tilby  spesielle rabatter og fordeler på våre produkter og tjenester.

For hvert salg av alarmsystem til klubbens medlemmer vil golfklubben motta en generøs grasrotandel på kr. 1 500. Dette er en fantastisk mulighet for golfklubber å tjene ekstra inntekter samtidig som man sikrer medlemmenes trygghet. I tillegg til den attraktive grasrotløsningen, vil golfklubber også nyte godt av spesialpriser på nye alarmsystemer til klubbens eiendom. Som en del av dette partnerskapet ønsker Verisure å tilby golfklubber en unik mulighet til å øke sikkerheten og tryggheten på klubbområdet.

Vi forstår viktigheten av å opprettholde høy sikkerhetsstandard på klubbområdet, og gjennom dette partnerskapet ønsker vi å gjøre det enklere og mer kostnadseffektivt for golfklubber å oppgradere eller utvide sine sikkerhetsløsninger. Verisure ønsker å redusere kostnadene klubbene har på dette området ved å tilby unike løsninger som skal hjelpe klubbene preventivt, men også ved eventuell etteforskning.

Verisure er kjent for sin pålitelige og avanserte teknologi innen sikkerhetsløsninger. Deres alarmsystemer er utformet for å beskytte mot innbrudd, brann og andre uønskede hendelser. Med Verisure kan golfklubber og medlemmer ha ro i sinnet og være trygge på at deres eiendeler er beskyttet.

Nedenfor finner dere kampanjemateriell (plakater og bilder) dere kan benytt til nett, sosiale medier, trykk mm.

Vi oppfordrer alle golfklubber til å dra nytte av dette samarbeidet med Verisure. Klikk på lenken nedenfor for å lese mer informasjon og for kontaktinformasjon til Verisure. Vi ser frem til å samarbeide med deg for å skape trygge og sikre golfmiljøer over hele landet.

Verisure.no